14 września

Powrót

Ostatnie ponad dwa miesiące, kiedy mnie tutaj nie było, były dla mnie czasem intensywnych wydarzeń osobistych, które nie tylko wywarły wpływ na moje życie, ale także na moje spojrzenie na świat i zapewne na tworzenie treści na tym blogu.

Były to chwile, kiedy musiałam skupić się na rodzinie, na sobie i intensywnej pracy, ale też czas na przemyślenia. Jednocześnie była to także okazja do nauki, do dojrzewania i do odkrywania nowych perspektyw. Wszystko, co się wydarzyło przyczyniło się do mojego osobistego rozwoju i kształtowania jako osoby.

Myślę, że dziś jestem gotowa by wrócić tutaj, w związku z tym, czekają was nowe wpisy, w których podzielę się swoimi refleksjami, wnioskami i historiami związanych z tym, co robiłam i tym co jeszcze przyniesie życie.

Z serdecznymi pozdrowieniami,

Mariola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje