25 października

Pudełko z lilijką francuską

Symbol lilijki francuskiej, to stylizowany kwiatowy motyw, który ma swoje korzenie w historii Francji i był często używany jako dekoracja, symbolizująca szlachectwo, królewskość, a także historię tego państwa.

Pudełko na biżuterię

Motyw ten wciąż cieszy się ogromną popularnością w designie, architekturze i sztuce. Obecnie można go znaleźć na różnych przedmiotach, od wyrobów jubilerskich, czy użytkowych do różnego rodzaju tekstyliów. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli francuskiej kultury i historii.

Oglądając mojego bloga można zauważyć, że jestem zakochana  w różnych motywach francuskich i tym razem sięgnęłam po ten rodzaj ornamentu by udekorować to drewniane pudełko.

Pudełko na biżuterię

I tak na jego wieku znalazł relief szablonowy w kształcie ozdobnego wieńca z wplecionymi małymi lilijkami, wykonany z pasty strukturalnej Modeling. Na środku natomiast umieściłam wycisk z foremki silikonowej w kształcie lilijki, do którego użyłam masy do modelowania wykonanej z białej gliny.

Posty na biżuterię

By wnętrzu pudełka nadać spójności z wiekiem i jednocześnie miękkości, przy pomocy szablonu i farby akrylowej, przyniosłam motyw lilijki.

Pudełko na biżuterię

Tego rodzaju dodatek może być nie tylko stylowym elementem do dekoracji wnętrza, ale też miejscem do przechowywania biżuterii, kosmetyków, czy innych cennych dla nas przedmiotów. To także doskonały pomysł na prezent dla osoby lubiącej rzeczy niepowtarzalne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje