04 grudnia

Pudełko na kobiece drobiazgi

Dawno temu spodobała mi się taka serwetka w kwiaty na ciemnym tle. Wiedziałam, że kiedyś jej użyję, a w mojej głowie powoli rodził się pomysł do czego jej użyć. 
I tak oto widzicie ją wykorzystaną, do ozdobienia metodą decoupage, tego pudełka. Użyłam tutaj także dekoru wyciśniętego z masy superlekkiej samoutwardzalnej. Ten drobiazg przypominający broszkę w kształcie kamei, pomalowałam na czarno i przetarłam delikatnie farbą w kolorze starego złota, by wydobyć szczegóły.
W rogach  z kolei wykorzystałam ażurowy dekor, wycinany że cienkiej sklejki.

Pudełko decoupage

Pudełko decoupage

Pudełko decoupage

W tej chwili pudełko znalazło już swoją właścicielkę, ale jeśli komuś przypadnie do gustu, to mogę je wykonać ponownie. Wystarczy skontaktować się ze mną przez e-mail podany na blogu.


1 komentarz:

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje