30 listopada

Koncert Michała Bajora


Jeszcze przed pandemią dostałam od męża bilety na koncert Michała Bajora, który był przekładany, bo nikt wtedy nie wiedział, że potrwa ona tak długo. Ostatecznie w tym czasie na koncercie nie byliśmy.

Teraz po dwóch latach, na urodziny, dostałam bilety na tenże koncert i jest to ostatni występ z trasy promującej album, z muzyką francuską i włoską.

Jestem niezmiernie szczęśliwa, bo uwielbiam te piosenki, a sami wiecie, że słuchanie utworów z płyty ma zupełnie inny wymiar niż to jak odbieramy je na żywo.

Moje doznania już po tym wydarzeniu. 

Koncert był wspaniały, okraszony wieloma wspomnieniami z dzieciństwa pana Michała, pełen anegdot. Wykonanie piosenek jak zawsze z niesamowitą charyzmą, no i oczywiście perfekcyjna dykcja.

Pozostaje mi tylko podziękować Panie Michale.

Na moim Instagramie, w  wyróżnionych  relacjach pn. "Wydarzenia" jest urywek z tego koncertu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje