05 grudnia

Aniołki na choinkę

Już dawno zrobiłam te aniołki na choinkę, ale nie pokazałam ich w pełnej krasie. Miałam na nie różne pomysły, dużo oglądałam na Pinterest, ale tam w większości były w stylu wiktoriańskim. Oczywiście takie też mi się podobają, ale chciałam zrobić jakieś inne i tak powstały te, które tutaj zobaczycie.
 
Wystarczyło wydrukować kilka tych słodkich aniołków, skleić je podwójnie. Potem oprószyłam je trochę brokatem, dodałam skrzydełka z piórek. Pozostało już tylko dokleić je do gwiazdek. Najpierw kupiłam takie w złotym kolorze, ale nie do końca mi pasowały do tych delikatnych, dziecięcych aniołków. 
Udało mi się kupić te kremowe i to był strzał w dziesiątkę.

Dekoracja choinki

Dekoracja choinki

Dekoracja choinki

Dekoracja choinki


1 komentarz:

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje