15 września

Pastelowy fiolet i skrzyneczka w stylu vintage

Jakiś czas temu dostałam starą, kwadratową skrzyneczkę ze sklejki, która stała sobie w szafce czekając na swój czas.
Podczas porządkowania łazienkowych drobiazgów, doszłam do wniosku, że kosmetyczka, w której przechowywałam przybory do manicure jest już zanadto zniszczona.
Niestety byłam zmuszona ją wyrzucić i wszystko przełożyłam do owej skrzyneczki.
Podczas krótkiego, letniego urlopu zdołałam ją jedynie zagruntować i pomalować na pastelowy fiolet (ten sam, który użyłam do mojej "Lawendowej odsłony w stylu shabby chic").

Nadeszła jednak pora, by zająć się nią do końca, ale nie było tak prosto, gdyż w trakcie pracy pierwsza koncepcja się zmieniła.
Wcześniej po pomalowaniu przykleiłam na niej, fioletową serwetkę w groszki. Ileż ja potem myślałam co dalej z nią zrobić i z braku weny, zamalowałam serwetkę ponownie fioletem i zrobiłam na niej relief szablonowy. Po wyschnięciu lekko przeszlifowałam nierówności szpachli, wszystko polakierowałam dwukrotnie i proszę – gotowe.

Ach, już bym zapomniała, w weekend uszyłam jeszcze serduszko z lawendowym decoupage na materiale i lawendą w środku, które zawiesiłam w łazience.


Ostatecznie jestem zadowolona z jej obecnego wyglądu, jest skromnie, ale cieplutko.







.. a przed zmianą (po gruntowaniu) było tak ...


10 komentarzy:

  1. Śliczna przemiana. Niby tylko zmiana koloru i aplikacja, ale ile to dało. Wyszło super i do tego wszystko widać i jest pod ręką. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Przy drugim podejściu do zmiany owej skrzyneczki doszłam do wniosku, że im mniej, tym więcej i chyba się udało. Pozdrawiam :o))

      Usuń
  2. Pięknie:)Masz rację im mniej tym lepiej:)Serducho rewelacja:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Serduszko jeszcze pięknie pachnie. Pozdrawiam :o))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Namawiam do spróbowania. Pozdrawiam :o))

      Usuń
  4. prześliczne! Po prostu uwielbiam takie dodatki!! cudeńka! pozdrawiam cieputko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niestety zdjęcia nie są najlepszej jakości, córka zabrała "prawdziwy" aparat na wakacyjny wyjazd, od małej cyfrówki posiałam gdzieś kabel i nie mam jak przenieść zdjęć do komputera, więc pozostał mi tylko ten w telefonie. Pozdrawiam :o))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I tak sprawdziło się powiedzenie, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Jednym słowem zmiana koncepcji ozdobienia tej skrzyneczki na dobre jej wyszła. Pozdrawiam :o))

      Usuń

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje