10 maja

Majowe Candy

Moi drodzy jako, że maj to mój ukochany miesiąc chciałam ogłosić Majowe Candy.

Zasady doskonale znacie, ale przypomnę dla nowych gości, których miło mi będzie widzieć w moich progach, a zatem:
·         chętnych proszę o umieszczenie komentarza pod postem, z deklaracją udziału w mojej zabawie oraz  informację o Candy na swoim blogu (poniższe zdjęcie) z linkiem do mojego bloga na głównej stronie,
·         osoby, które nie posiadają bloga mogą także wziąć udział w zabawie (proszę nie zapomnieć o pozostawieniu adresu e-mail w komentarzu),
·        zapraszam także do zarejestrowania się jako obserwator mojego bloga - wystarczy kliknąć dołącz do tej witryny.

Przygotowałam dla Was białą  ramkę do postawienia, z przetarciami i serduszko uszyte z białego płótna, z transferem francuskiej grafiki oraz cudnymi piwoniami, a także ......

... dwie zawieszki w pastelowym fiolecie, pomalowane farbą akrylową, z reliefem szablonowym, polakierowane na mat.


Zawieszki mogą być z ramkami lub bez nich.



Serduszko i zawieszki wykonane są przeze mnie własnoręcznie.







Majowe Candy potrwa do 31 maja 2014 r., a  zwycięzcę ogłoszę w dniu 2 czerwca 2014 r.
Jeśli wylosowana osoba nie zgłosi się w ciągu 2 dni, losowanie zostanie powtórzone.

17 komentarzy:

  1. Prawdziwe śliczności! Zapisuję się licząc na łut szczęścia:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chętnie przyłącze się do zabawy :-) śliczne dekoracje,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie może mnie zabraknąć w tej kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie stanąć w kolejce gdy przygotowałaś takie cudne rzeczy. :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. z miłą chęcia staje w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to i ja się zgłaszam do zabawy :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne rzeczy chcesz podarować :) )

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14 maja, 2014

    Postoję i ja, może szczęście i do mnie się uśmiechnie. Niestety nie posiadam bloga, ale zostawiam e-mail.
    marika@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością zapisuję się po majowe cukierasy :) W rameczce się zakochałam, jest idealna :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne rzeczy i przyłączam się do zabawy! banerek tu:http://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    Liczę na szczęście i pozdrawiam:)
    oczywiście jestem obserwatorem i zostaję tu bo ładne i ciekawe rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale prezenty. Chetnie przylacze sie do zabawy. Banerek na http://mojswiatmadewithlove.blogspot.ie/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Candy jak marzenie :D zgłaszam się oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć . Witaj.
    Ustawiam się szybko w kolejce...
    Maj to również mój ulubiony miesiąc. "Mój" miesiąc , bo za dwa dni mam urodziny. Liczę na szczęście w losowaniu.
    W maju zawsze mam większą wiarę w szczęście i w to, że marzenia się spełniają...
    Pozdrawiam serdecznie. Jola z "żyjąc zpasją".

    OdpowiedzUsuń
  14. A dlaczegóż to ja trafiam na Twoje candy dopiero teraz!? Tego nie wiem... ;) Ale wiem, że na pewno ustawiam się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się z ogromną chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć! Z przyjemnością zgłaszam się do candy.
    Wszystkie warunki już spełniłam. Banerek znajdziesz po prawej stronie bloga :)

    http://skrytkaslow.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje