20 października

Vintage Candy

Długo nosiłam się z zamiarem by ogłosić moje pierwsze Candy, zatem stało się i tak oto ...

... będzie mi miło obdarować wylosowaną osobę samodzielnie wykonanymi drobiazgami w stylu vintage, tj. szkatułką, serduszkiem i zakładką do książki z niezwykle romantycznym, różanym motywem. Wszystkie te rzeczy wyglądają niczym z poprzedniej epoki, więc jak ktoś lubi takie "starocia" zapraszam do udziału w zabawie.


Zasady udziału w Candy:

- zapraszam do umieszczenia komentarza pod postem, z deklaracją udziału w zabawie,
- osoby zainteresowane proszę o umieszczenie informacji o Candy na swoim blogu (poniższe zdjęcie z linkiem do mojego bloga),


- osoby, które nie posiadają bloga mogą także wziąć udział w zabawie (proszę nie zapomnieć o pozostawieniu adresu e-mail w komentarzu),
- zapraszam także do zarejestrowania się jako obserwator mojego bloga - wystarczy kliknąć dołącz do tej witryny, (dla obserwatorów bloga jest przewidziany dodatkowy los + niespodzianka, ale o tym na końcu mojego posta),
- jeśli wylosowana osoba nie zgłosi się w ciągu 5 dni, losowanie zostanie powtórzone,
- moje drobiazgi wysyłam tylko na terenie Polski.
Candy potrwa do 22 listopada 2013 r. 

Zwycięzcę mojego Vintage Candy ogłoszę w dniu 24 listopada 2013 r.


Zobaczcie więcej zdjęć moich drobiazgów ...






Tutaj moja niespodzianka, dla tych którzy dołączą do grona obserwatorów. 
Otóż zrobiłam dwa serduszka w kolorze pastelowej lawendy, na których umieściłam relief szablonowy z różyczkami.



Jeszcze raz serdecznie zapraszam i do miłego ...


Ps: doszłam do wniosku, że w przypadku wylosowania kogoś z moich dotychczasowych obserwatorów wyślę dodatkowo dwie zawieszki, ale pokaże jak wyglądają w dniu ogłoszenia wyników.


91 komentarzy:

  1. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, Candy jest piękne i bardzo romantyczne :) przystępuję i zapraszam Cię również do siebie na Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace z postu na post są coraz lepsze :) uwielbiam tu zaglądać!

    pozdrawiam feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu nie zapisać się, gdy przygotowałaś takie piękne rzeczy. Byłoby ogromnym szczęściem, jakby te piękności trafiły do mnie. :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh przepiękne masz tu rzeczy do wygrania, oczywiscie, że sie zapisuje do kolejki po nie ! ;) Uwielbiam styl vintage.. i mam fioła na punkcie serduszkowych zawieszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne!!! Jak ja uwielbiam takie rzeczy, oczywiście biorę udział jutro dodam notkę o twoim rozdaniu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam właśnie taki styl i już stoję w kolejce . Bardzo podoba mi się to serce z szablonem , nigdy nic takiego nie robiłam. - a myślę, aby tak odnowić szafkę.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Jola z bloga "żyjąc z pasją".

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako bernadeta bomba

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję jako: sylviaaa100

    OdpowiedzUsuń
  9. Prace są prześliczne :)
    Zgłaszam się do zabawy :)
    Baner u mnie w pasku bocznym: http://ivi-art.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Iwona K

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow , cudeńka !
    obserwuje jako anioleq-ss
    anioleq-ss@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga :).. Piękne prace. Do candy dołączam, banerek u mnie na blogu jest (na którego serdecznie zapraszam :D), obserwatorem też zostałam :).. Mam nadzieje, że mi się poszczęści, takie cuda! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączę się do kolejki i z zaciekawieniem zaobserwuję dalsze Twoje poczynania. Zapraszam również na moje candy: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności tworzysz! Nie mogę sobie odmówić tej przyjemności i staję w kolejce:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką przyjemnością dołączę się do zabawy i ustawiam się w kolejce :) Nagrody są przepiękne!
    P.S. Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne piękne piękne!!! zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe cukierki :)
    Staję w kolejce i zapraszam na zabawę u mnie :
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/2013/09/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe upominki jasne że chętnie się zapisuję http://kartkomaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj,sliczne candy organizujesz wiec z radoscia sie zapisze i ja.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, jakie śliczności - kocham taki styl, więc również się grzecznie ustawiam :)
    Baner na blog.sowiarnia.pl
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    e-mail: mroczka85@gmail.com
    baner: http://chatapodlasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne nagrody! chętnie wezmę udział w zabawie i zostanę tu na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  22. ...trafiłam tu przez przypadek, ale już wiem, że zostanę dłużej...z miłą chęcią dołączę do grona obserwatorów i do zabawy...
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne słodkości, ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia:))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod ogromnym wrażeniem, przecudne prace! Mają ten niesamowity klimat, który absolutnie uwielbiam :) Z przyjemnością zostanę na dłużej i stanę w kolejce chętnych na przygarnięcie tych piękności :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mini słodkości do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ustawiam sie i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super prace! Co prawda dopiero teraz je odkryłem ale, będę tu częściej zaglądał, wszystko jest tu pełne smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jejciu zakochałam sie od pierwszego spojrzenia ! cudowności :)))
    więc muszę stanąć w kolejce po szczęśliwy los ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prace, więc zgłaszam się i ja !:)
    baner na moim blogu: http://we-all-love-make-up.blogspot.com/
    obserwuję jako: Ems
    moj e-mail : emi93@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam wszystko, co jest vintage! :)
    Banerek: http://kwiatowamodazycia.blogspot.com/
    Prowadzę bloga, ale zostawię też swój email :) roksi426@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniałości!!!!!
    dołączyłam do grona obserwatorów Twojego bloga, a bannerek wstawiłam na swojej stronie: http://violinist.art.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ustawiam się grzecznie w kolejce po Twoje śliczności!! :) Pozdrawiam i zostaję oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie rzeczy :) Ustawiam sie w kolejce. Obserwuję jako Ewa S.
    http://rybkazet31.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią wezmę udział w zabawie :) Twoje dzieła są niesamowite ;) Niestety nie posiadam własnego bloga ;(
    mój mail: rainy-soul@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie u Ciebie, z chęcią zapiszę się do zabawy.
    Pozdrawiam cieplutko i zaciskam kciuki.Iwona

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dlatego właśnie uwielbiam łańcuszki blogowe. Cieszę się, że odnalazłam Twojego bloga i że wita mnie Candy :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam w wolnej chwili do siebie :
    http://posolonepomysly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. jak tu u Ciebie miło! chętnie się rozgoszczę i na dłużej zostanę!
    ponad to chętnie przygarnę to co przygotowałaś
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie to piękne- niech szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się! Może mi się uda wygrac te cudności :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :
    http://oliwiaart.blogspot.com/
    a tam już banerek dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam i z przyjemnością sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowności. Chętnie się zapisuję. Uwielbiam takie romantyczne przedmioty..

    OdpowiedzUsuń
  41. nie pozostaje mi nic innego jak zgłosić się do Twojego candy :) obserwuję jako Ef
    efa_88@wp.pl
    Ewa K.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie to wygląda! ;))
    Obserwuję jako : Kropka
    Baner w zakładce: http://aleksandra-kropka.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne te Twoje drobiazgi. Idealnie wpisują się w mój ulubiony klimat :-) staję grzecznie w kolejce i zaczynam obserwować - nie tylko ze względu na możliwy bonus :-) zostanę na dłużej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. szkatułka jest prześliczna, nie mogę odejść bez zapisywania się :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystko jest wspaniałe... oczywiście i ja staję w kolejce po nie ... :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję...

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe rzeczy robisz:) zgłaszam się do zabawy. Swojego bloga nie mam, więc zostawiam maila karolinakosm@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne te drobiazgi, które oferujesz. Ja również przyłączam się do zabawy. Baner na moim blogu, do odwiedzenia którego serdecznie zapraszam. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  48. wow piękne prace uwielbiam styl vintage :) więc chętnie biorę udział pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne są:) przyłączam się do zabawy i staję w kolejce:) może trafią do mnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie wyglądały by te cudowności na mojej komódce w sypialni :p dlatego zapisuję się do zabawy:) życzę duuużo ciepła

    OdpowiedzUsuń
  51. Trafiłam tu dziś przypadkiem, ale nie na chwilę czy dwie zdecydowanie na dłużej, bo pięknie tu u Ciebie !!!! Pozdrawiam ! Magda rozefiolkiianiolki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. trafiłam tu przypadkiem przez banerek candy u innej osoby.. te rzeczy są tak piękne, że również spróbuję swojego szczęścia mimo, że jestem tu pierwszy raz.. cieszę się, że tu trafiłam ..szkoda, że nie wcześniej.. bo piękne rzeczy tworzysz i jestem zachwycona.. zostaję z Tobą na dłużej..
    http://powiew-orientu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. To i ja się zapisuję, bo uwielbiam takie rzeczy! :)) Zapraszam również na moje skromne candy na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne, już mam w myślach miejsce dla tych cudowności, skromnie i z nadzieją na wygraną zgłaszam się do zabawy. :-)
    http://monique-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ustawiam się i ja w tej długaśnej kolejce.
    Pozdrawiam i w rewanżu zapraszam na moje candy http://plonacemotyle.blogspot.com/2013/10/candy-rocznicowe.html

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się chętnie:)
    agallegro17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Same cudeńka :)
    Zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam udział w głosowaniu:)
    m_monia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się do zabawy :) Zapraszam też na moje Candy – od 16.11. Banerek i cukierki na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Staję w kolejce po te cudowności;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Twoje dzieła bardzo mi się podobają więc chętnie dołączę do zabawy i obserwatorów Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękny komplet i taki stylowy. Cudnie byłoby poznać go bliżej. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wspaniałe prezenty, z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją o nich pomarzę.
    Obserwuję - Terenia; baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękne prace, chętnie wezmę udział w zabawie. Banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. zapisuję się i zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Wpadłam przypadkiem a tu candy, z wielka przyjemnością stanę w kolejce baner na blogu http://monikanahamaku.blogspot.com obserwuję :) Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Jejku.. te podarunki są tak piękne, że nie mogę się nie zapisać... staję w kolejce w nadziei, że mi się uda jakimś cudem wygrać... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Lubię taki styl i lubię wygrywać więc staję w kolejce:))))
    Zapraszam na moje candy na http://czarymargo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo piękny komplet! Staję w kolejce - zapraszam do siebie na moje Candy na
    http://czarymargo.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. podziwiam! chętnie wezmę udział i z pewnością zagoszczę tu na dłużej :)
    obserwuję jako: Magdalena M

    e-mail: magdamus@gazeta.pl

    pozdrawiam
    MM

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam i zapisuję się do zabawy z checia zostałam obserwatorem bo jest co oglądać :) i banerek na blogchmurki.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam na moje początki

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Szybciutko ustawiam się w kolejce i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  73. Z chęcią zapisuję się do zabawy. :)
    Banerek na moim blogu: life-of-modeline.blogspot.com
    Obserwuję jako: AgulKa

    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  74. wow ,
    wpadłam przypadkiem i od razu candy ...
    kolejka baaaaaaaaaaaaaaardzo długa ale i ja w niej staję :)
    pozdrawiam licząc na szczęście ...cuda tworzysz ...link zabieram na moją listę blgów :)

    OdpowiedzUsuń
  75. chętnie się zgłaszam! jestem jak narazie bez bloga :c. mój e-mail : domimarty@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się;)
    Banerek jest tu: http://biblioteka-floo.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się i ja nitkapanipee.blogspot.com obserwuje i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  78. Pięknie tu u Ciebie, chętnie zostanę na dłużej i będę obserwować co tworzysz...
    Po takie słodkości chętnie ustawiam się w kolejce
    http://katerina-cala-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Staję w kolejce. bloga nie mam więc dodaję maila nina-c@wp.pl
    Pozdrawiam,
    Nina

    OdpowiedzUsuń
  80. przyznaję, że przypadkiem trafiłam na Twojego bloga, ale na pewno zostanę na dłużej ! jestem zachwycona cudeńkami, które wykonujesz, a styl vintage jest moim ulubionym. chętnie wezmę udział w tej zabawie, mając ogromną nadzieję, że te śliczności trafią do mnie, to idealny prezent gwiazdkowy :))))
    zapisałam się jako obserwator....
    niestety, nie prowadzę bloga, ale podaję maila: agnieszkamaat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam,
    ja też jeszcze chciałabym zdążyć na rozdanie! Strasznie śliczne prace tworzysz pozdrawiam. anioluchyewuchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Prześliczne rzeczy. Uwielbiam taki styl i grzecznie staję w kolejce :)
    Zobaczymy czy mi się poszczęści!
    Dodałam się do grona obserwujących :)
    emial: veniice.veniice@wp.pl
    blog: veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapomniałam dodać, że baner, oczywiście umieściłam u siebie.
    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Wspaniale, że do Ciebie trafiłam. Piękne prace. Z przyjemnością stanę w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  85. Jakie śliczności! Zapisuję się i ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Byłabym w siódmym niebie gdyby trafiło na mnie!Zapisuję się z nadzieją w serduchu!
    pozdrawiam ciepło Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Chętnie przyłącze się do tej dużej kolejki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękne prezenty, jeśli jeszcze można to się dołączę do zabawy :)
    Link u mnie: www.zaplatana.blogspot.com zapraszam :)
    PS. Do obserwatorów dołączyłam. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  89. Ojeju jeju zdążyłam?? ale cuda :-)) bardzo lubie ten styl i staram się go tworzyć w swoich pracach. Twoje mnie zauroczyły...
    Pozdrawiam,
    Made By Kate
    http://m-b-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje