13 października

Chustecznik w stylu angielskim ...

W dużym pokoju brakowało mi chustecznika, wciąż przynosiło się ten z kuchni. Jesienna pora zapewne nie raz spowoduje potrzebę korzystania z chusteczek (oby jednak nie).
Chciałam by chustecznik pasował, a nawet wpasował się w wystrój pokoju, dlatego zdecydowałam się na oklejenie go wzorem z zasłon, tak, tak ...

Wyjaśnię jednak po kolei jak to było ...



Najpierw próbowałam wydrukować zdjęcie zrobione mym zasłonom, ale to mnie nie zadowoliło i przyszedł mi inny pomysł do głowy.
Na stronie sklepu internetowego, w którym kupiłam materiał na zasłony są zdjęcia z wzorami tkanin, postanowiłam wydrukować na jednej warstwie serwetki ten zakupiony przeze mnie i przykleić na wcześniej pomalowanym chusteczniku. Pozostało już tylko przymocować bawełnianą koronkę  ...

... i tak oto powstał mój chustecznik w stylu angielskim.



 Wzorem zasłonowym ozdobiłam też dwa serduszka, jedno z masy solnej, które zawisło na słoiczku ze świeczką zapachową. Drugie drewniane, ot taka zawieszka, gdzie znajdzie swoje miejsce, jeszcze nie wiem.


18 komentarzy:

  1. Więc to jest zwykły papier do drukarki? Moczyłaś go ? Nigdy nie próbowałam, a pomysł świetny, bo nie zawsze można znaleźć to co się chce :). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydrukowałam na jednej warstwie serwetki, której brzegi przykleiłam do papieru przeznaczonego do drukarki (wydruk na drukarce laserowej). Kupiłam zwykłe, białe serwetki. Wykorzystuje je tak jak te ozdobne do decoupage. Tak samo robię z wydrukami napisów itp. Pozdrawiam :o))

      Usuń
  2. Chustecznik wyszedł bajkowy. I jak pomysłowo go zrobiłaś!
    Jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności. Ciągle mnie czymś zadziwiasz. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W tym przypadku potwierdzenie znalazło powiedzenie "potrzeba jest matką wynalazków". Pozdrawiam :o))

      Usuń
  3. Przypadkowo wpadłam na Twojego bloga jak szukałam coś w gooogle :D i szczerze mówiąc bardzo Mi się tu podoba :) super blog :) zaczynam obserować! http://feel-glorious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i cisze się, że zostałaś obreswatorką mojego bloga. Pozdrawiam :o))

      Usuń
  4. Chusteczniki zazwyczaj nieco szpecą otoczenie, ale dzięki Twojej pracy u Ciebie pięknie się komponuje z wystrojem pokoju. Jest praktycznie i bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tym się właśnie kierowałam, by chustecznik wtopił się w otoczenie i był zauważalny tylko w potrzebie. Pozdrawiam :o))

      Usuń
  5. Dziękuję pięknie za miłe słowa, przepiękna strona, chętnie obejrzę prace zrobione z duszą i dużą wrażliwością z przyjemnością będę tu zaglądać :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i dołączenie do grona obserwatorów. I jeszcze raz pozdrawiam :o))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Lubię otaczać się takimi ciepłymi drobiazgami. Pozdrawiam :o)0

      Usuń
  7. Piękne klimaty i piekny chustecznik ja mam nadzieję, że też będe mogła niedługo pochwalić się swoim i to pierwszym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę powodzenia w tworzeniu. Pozdrawiam :o))

      Usuń
  8. Fantastyczny komplet, podziwiam szczerze.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł i piękne wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje