21 września

Zabawy z grafiką, czyli programy graficzne online, przydatne do tworzenia wydruków laserowych i nie tylko ...

 

Od dawna już lubię zabawy z grafiką, a że zostałam pozbawiona mojego ukochanego Corela musiałam poszukać czegoś innego. Dlatego też dzisiaj chciałabym pokazać miejsca, gdzie można samemu przygotować np. wydruki do transferu.

W Internecie znalazłam dwa programy online w języku polskim.


Pierwszy z nich to SumoPaint http://www.sumopaint.com/app/, gdy wejdziemy na stronę trzeba jedynie wybrać obsługę w języku polskim i działać.Jeśli ktoś wcześniej miał do czynienia z programami graficznymi, to ten nie sprawi mu najmniejszych problemów.
Wierzcie, że dzięki niemu można zdziałać cuda, ja na przykład wykorzystuje go przy tworzeniu oprawy graficznej mojego bloga i kolejnych postów, by nadać temu bardziej osobisty charakter.

Drugi natomiast to Pixlr http://pixlr.com/editor/i tutaj już wchodząc na stronę nic nie musimy ustawiać, gdyż otwiera się ona w naszym ojczystym języku. Ma podobne funkcje, jak ten wcześniej wspomniany. Osobiście korzystam z nich naprzemiennie, bo gdy w jednym nie mogę czegoś zrobić, drugi wdzięcznie służy mi pomocą.

I tak jak napisałam w tytule posta, przy pomocy obu programów i naszej własnej inwencji możemy tworzyć własne wydruki, które później mogą znaleźć się na przeróżnych rzeczach przeniesione metodą transferu, czy to na drewno, szkło lub jakąś tkaninę.
Możemy dzięki własnym pomysłom stworzyć coś tylko naszego i niepowtarzalnego. Dlatego też zachęcam do spróbowania swoich sił w tej dziedzinie, to na prawdę nic trudnego, wszak do odważnych świat należy.

Teraz już zapraszam do obejrzenia i ewentualnego wykorzystania moich propozycji, które tworzyłam z pomocą tych programów.




 

 *********************************************



 

*********************************************





*******************************************





Przy okazji podrzucę linki do ciekawych czcionek, które bardzo pasują do tych paryskich klimatów.
Póki co, zostawiam Was z programami, życząc powodzenia w ich obsłudze.
Dla mających kłopot z ich rozszyfrowaniem służę pomocą, wystarczy zamieść kontakt pod postem (w komentarzu) lub wysłać do mnie emaila (adres pokazuje się po najechaniu kursorem na kartkę pocztową zamieszczoną na stronie).

I tak, w tym paryskim stylu pozostawiam odwiedzających, życząc nowych i wspaniałych inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje