06 marca

Inne spojrzenie na decoupage

Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem ozdobienia chustecznika, właściwie nawet je obiecałam i miały być utrzymane w nowoczesnym stylu.

Okazja się nadarzyła, kiedy zamówiłam jeszcze inne przedmioty do zdobienia.

Co prawda nie jest to moje pierwsze spotkanie z takim pudełkiem, ale teraz oba ozdobiłam tym samym motywem, różnią się kolorem i inaczej wycięłam też serwetkę.
Oczywiście nie jest to klasyka decoupage, co do wykorzystanego wzoru, ale czyż nie może też nowocześnie.

Tak więc idąc z duchem czasu wybór padł na geometryczne wzory serwetek.



Mam jednak w zanadrzu pomysł na inny chustecznik, ale cierpię na deficyt czasu i póki co, pomysł pozostaje w mojej wyobraźni.
Mogę zdradzić, że chodzą mi po głowie paryskie klimaty. Na stole w kuchni stoją pojemniczki na sól i pieprz przywiezione z Paryża i pomyślałam, warto by do tego zrobić chustecznik decoupage.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje