10 stycznia

Małe pudełeczko ze sklejki

Będąc przy okazji kupowania prezentów gwiazdkowych w EMPiK-u, znalazłam małe pudełeczko wykonane ze sklejki.
Pomyślałam, że taki drobiazg będzie odpowiedni, by spróbować dalszego kroku i okleić coś z drewna.

Wyszukałam, sklep z mnóstwem serwetek http://www.serwetki.xip.pl/index.php, kupiłam ich ponad dwadzieścia sztuk.

Doszłam do wniosku, że skoro mam tworzyć coś nowego, to nie przykleję przecież całej serwetki, a użyje różnych, bo wtedy to będzie "tylko moje".

Przy wykonaniu tego małego pudełka użyłam jednak jednej serwetki.
Jest jedno ale, bowiem taka serwetka składa się z trzech warstw i zasadniczo używa się tej pierwszej, wierzchniej warstwy, ale ja po rozłożeniu doszłam do wniosku, że ta druga jest o wiele ciekawsza.

To widok
 Pierwsza warstwa serwetki       Druga warstwa serwetki


Po oklejeniu tą drugą warstwą pudełko wydawało mi się delikatniejsze, a jak wyszło - proszę zobaczyć  




Zapraszam, może oceńcie, jak wyszło ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje