12 lutego

Poszewki na poduszki z francuską grafiką

Na święta Bożego Narodzenia pokazywałam tutaj nowe poszewki na mniejsze poduszki. Teraz uszyłam w podobnym stylu, czyli z wypustką na brzegu i również zrobiłam transfer, ale innej grafiki. 
Ci którzy często czytają mojego bloga łatwo się domyślą, że nie mogło zabraknąć czegoś w stylu francuskim.

Poszewki na poduszki

Poszewki na poduszki

Grafiki, które użyłam do transferu umieściłam na stronie bloga, a dokładniej w "grafikach do pobrania".

Jeśli zechcecie przenieść taką grafikę na materiał, potrzeby będzie wydruk z drukarki laserowej i preparat do transferu ekspresowego firmy Pentart.

Transfer grafiki na materiał

Kiedyś używałam acetonu, ale ten płyn daje lepszy efekt i ma przyjemny, cytrusowy zapach.
Trzeba pamiętać, by przenieść na materiał grafikę z tekstem musimy ją wydrukować w odbiciu lustrzanym. 

Poszewki na poduszki

Poszewki na poduszki

Wydruk taki przykładamy grafiką do materiału, warto go przypiąć szpilkami z jednej strony. Następnie moczymy patyczek higieniczny we wspomnianym płynie, pocieramy lekko w miejscu zadrukowanym i dociskając pocierać (np. łyżeczką) to miejsce przenosimy na materiał. 
Warto co jakiś czas zaglądać jak wydruk się przenosi i pocierać łyżeczką do momentu uzyskania zadowalającego nas efektu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje