14 grudnia

Prowansalska tabliczka

Całkiem przypadkowo, szukając czegoś w szafie, w jednym z kartonów znalazłam, kawałek twardej płyty pilśniowej. Okazało się, że to "plecy" od jakieś ramki na zdjęcia. Ramki nie znalazłam, więc pomyślałam, że coś z tego zrobię.

I tak pomalowałam ją najpierw podkładem, potem docelową farbą akrylową. Dodałam biały wzorek przy pomocy szablonu, a czarną farbą odbiłam napis.


Prowansalski styl

Kiedyś też zrobiłam więcej wycisków z masy lekkiej samoutwardzalnej i z moich zasobów wybrałam kokardkę, która pomalowana na czarno wylądowała u górny tabliczki.

 Prowansalski styl

Z płótna, z surówki wycięłam potrzebny kawałek materiału, brzegi postrzępiłam i przeszyłam tzw. wzorem fastrygi. 

W Canvie zaprojektowałam grafikę, którą przy pomocy - transferu do przenoszenia wydruków firmy Pentart - przeniosłam na materiał. 

Na koniec klejem na gorąco, przykleiłam materiał do tabliczki. Teraz już wystarczyło włożyć gałązki sztucznej lawendy i gotowe.

Prowansalski styl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje