27 listopada

Świąteczne poduszki

W tej chwili sklepy są wręcz przepełnione świątecznymi drobiazgami i nawet coś sobie upatrzyłam, ale po namyśle zrezygnowałam z kupna kolejnych bibelotów.  O nie, kupiłam jeden, mały domek.

Do tej pory jednak nie miałam świątecznych poduszek. Przypomniałam sobie, że gdzieś powinnam mieć jeszcze płótno z surówki. Oczywiście płótno się znalazło i grafika świąteczna też, teraz wystarczyło już tylko ją wydrukować na drukarce laserowej i przenieść na uszytą poduszkę.

I tak oto mam i ja poduszki że świątecznym akcentem, do zrobienia których wystarczy jeden wieczór. 
 
Transfer grafiki na materiał

Transfer grafiki na materiał
 
Kupiłam jeszcze w Pepco trzy poszewki, z jednej strony czerwone, z drugiej wzorzyste i to najbardziej mi odpowiadało.
W tym roku świąteczne dodatki chcę wzbogacić o kolor czerwony, by nadać salonowi więcej wyrazistości i odświętności. W przypadku świąt Bożego Narodzenia to w końcu klasyka, a że dawno jej u mnie nie było naszedł na nią czas.
 
Transfer grafiki na materiał

Transfer grafiki na materiał

Jak je już ułożyłam na swoich miejscach to wydaje mi się, że te kupione świetnie komponują się w salonie.


1 komentarz:

  1. Poduszki pięknie wyglądają w takim kontrastowym z bielą kolorze, a wianek na białej ślicznie współgra z nimi. Już jest odświętnie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje