23 lutego

Wiosna w stylu decopuage ...

... i zrobiłam coś wiosennego w stylu decoupage.
Małe pudełeczko po jakiś słodyczach, które było całkiem niepozorne. Ozdobiłam je niezapominajkami z konwaliami, tak więc w iście wiosennym klimacie ...
 



Spód pudełeczka nieco postarzyłam, bo skoro na górze są spękania, to by całości nadać spójny wygląd dodałam taki właśnie efekt.






Prawda, że cieplej się robi, gdy nasze oko cieszą wiosenne kwiaty. Doskonale wiem, że sztucznie przywoływanie tychże obrazów nie sprawi ciepła za oknem i przyjemnego powiewu wiatru, ale powoli można psychicznie się przygotowywać na nadejście najpiękniejszej pory roku.

Pozostawiając oglądającym te moje wiosenne, decoupagowe klimaty zamykam oczy i ... przywołuję wiosnę, choćby w wyobraźni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje