19 lutego

Konwaliowe ... butelki ...


Konwaliowe, bo bardzo spodobał mi się motyw na serwetce, a do tego miałam dwie butelki po soku malinowym, gdzie na dole były wgłębienia, jakby ktoś jeszcze ciepłą butelkę owinął sznurkiem.


I stąd przyszedł mi pomysł, by wykorzystać te konwalie, związane sznurkiem, dokładnie w miejscu, gdzie szkło butelki ma "naturalne" rowki. Na zdjęciach tego aż tak nie widać, ale proszę mi uwierzyć, że w rzeczywistości wygląda to bardzo naturalnie.

Byłam zajęta i moja decoupagowa pasja musiała poczekać, choć przyznam, że bardzo nad tym ubolewałam, bo przy niej doskonale odpoczywam. Tak bardzo zajmuje moje myśli, że zapominam o codzienności, a jedyne co mnie pochłania, to by z czegoś zwykłego stworzyć coś mojego.

Zapomniałam ozdobiłam jeszcze butelkę o ciekawej formie, ale o tym w innym poście ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje