18 stycznia

Inspiracje na szkle



 Wazonik przed moją ingerencją


Dziś poszłam o krok dalej, choć technika ta sama, bo spękania już robiłam, ale tym razem po raz pierwszy na szkle.
Kiedyś będąc w sklepie z różnymi drobiazgami (nawiasem mówiąc, przypominał mi czasy PRL-u, kiedy to w jednym sklepie było wszystkiego po trochu), kupiłam kilka rzeczy, które wykorzystam jeszcze do ozdabiania, tym razem postanowiłam ozdobić ten mały, szklany wazonik.

Pokaże po kolei, jak zmieniał swoje oblicze przez moją ingerencję, czyli decuopagowe ozdabianie.
                                                               


Malowanie podkładem - etapami, by dno wyschło





... takiej serwetki użyłam do ozdobienia



Proponuje spróbować, to naprawdę nie jest trudne ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje