17 kwietnia

Metamorfoza ramki do garderoby

Obrazek kupiony w sieciówce, ornamenty, serwetka, odrobina chęci i oto nowa wersja ramki pasującej do pokoju, który obecnie spełnia miedzy innymi rolę garderoby.



Wcześniej ramka była w kolorach olchy i zupełnie nie pasowała do obecnego wystroju pokoju.





 
Najpierw wszystko rozłożyłam na czynniki pierwsze, ramkę lekko zmatowałam drobnym papierem ściernym, a potem pomalowałam na biało. W środku ramki był obrazek na twardej płycie pilśniowej, który najpierw zagruntowałam, a potem również pomalowałam na biało, by zakryć nadruk. Teraz wystarczyło nakleić serwetkę.






Na ramce widzicie jeszcze urokliwe ornamenty, które moim zdaniem nadały charakteru ramce. Ornament zrobiłam sama, wykorzystując do tego foremki silikonowe i biały klej w laskach do klejenia na gorąco (taki do pistoletu). Wystarczyło go wpuścić do foremki. Klej szybko schnie, a do tego ornament jest dość elastyczny, dlatego też łatwo było go przykleić do wypukłej części ramki.







I tak naprawdę małym kosztem i w krótkim czasie ramka wraz z obrazkiem przeszła metamorfozę. Bardzo lubię patrzeć na ten drobiazg na ścianie. Teraz wszystko razem współgra i stwarza cudny nastrój.







1 komentarz:

  1. Małe detale robią czasem ogromną różnicę i tak jest w tym przypadku. :) Efekt robi wrażenie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje