Stylowe lustro w nowej odsłonie

Po remoncie w toalecie wciąż nie było lustra, co niektórym domownikom, jak i odwiedzającym nasze progi trochę to przeszkadzało.  Najpierw nie wiadomo było, w którym miejscu je powiesić, bo umywalka umiejscowiona jest w rogu, a potem nie mogliśmy zdecydować jak miałoby wyglądać.

I jak to często bywa pomysł przychodzi często sam, no może coś nas czasem zainspiruje. Otóż miałam niewielkiej wielkości lustro w bardzo ozdobnej, złotej ramie. Kiedyś wisiało w domu moich rodziców, potem zostało wywiezione na działkę, by za jakiś czas wylądować u mnie w domu. Przywiozłam je z myślą, że jak je przemaluje, to miejsce się znajdzie. Do wszystkiego jednak trzeba mieć wenę, i tak lustro leżało na dnie szafy, aż do momentu, kiedy wpadł mi ten oto pomysł. Postanowiłam, że pomaluje ramę lustra w kolorze, w którym jest kilka dodatków w toalecie, czyli na zielono.

Pomyślicie, ozdobna rama i taki kolor?
Postawiłam na eklektyzm, jest ciekawie, a stylowy element w dość surowym wystroju toalety nadał jej charakteru.

stylowe lustro

Pracy przy tym było niewiele, a efekt całości chyba ciekawy.


Jak odmienić lustro

 I inne drobiazgi dla nadania klimatu.








a tak wyglądała rama lustra przed zmianą ...

 

Lustro do renowacji



Lustro do renowacji


I jak Wam się to podoba?

PODPIS

6 komentarzy:

  1. W moim guście i bardzo mi się podoba :-) Uwielbiam zieleń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Cieszy mnie, że taka nietypowa stylizacja może się podobać. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. I okazuje się, że taki nietypowy kolor sprawdza się w tym przypadku. Wyszło świetnie i nietuzinkowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Zależało mi na tym, by było inaczej.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Super wygląda i idealnie pasuje do innych dodatków w łazience. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Toaleta jest w odmiennej tonacji, w stosunku do całego mieszkania, ale mimo wszystko chciałam nadać jej nieco stylowoścí. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde słowo komentarza, które jest miłym śladem po Twojej wizycie.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...