Różności do przedpokoju ...

... dzisiaj chciałam się podzielić z Wami moimi drobiazgami, które robiłam pomiędzy jedną a drugą większą pracą.


Jakiś czas temu musiałam wymyślić oryginalny odbojnik do drzwi, a do tego odpowiedniej wysokości, by można było swobodnie otworzyć drzwi szafy w przedpokoju, a jednocześnie chronił ją przed niespodziewanym uderzeniem drzwi wejściowych. Pomysłów było wiele, ale nic do końca nie spełniało naszych oczekiwań i postanowiliśmy zdać się na szczęśliwy traf.

I tak, będąc kiedyś w jednym z marketów budowlanych (w innym celu) w oko wpadło nam wykończenie do schodów. Okazało się, że oprócz kształtu ma idealne wymiary. Pozostało mi jedynie nadać temu taki wygląd, który pasowałaby do reszty drobiazgów w przedpokoju.


Ozdobny odbojnik do drzwi



Ozdobny odbojnik do drzwi



Ozdobny odbojnik do drzwi


Do ozdobienia świecy (metodą decoupage) wykorzystałam gotową grafikę, w postaci napisu Carpe Diem w takiej samej ramce, jak wyżej znalazł się numer mieszkania.




Zawsze lubiłam suszyć róże, a że miałam już  takie w kolorze ecru i lekko różowe, postanowiłam zrobić z nich bukiet, który wylądował na konsolce w przedpokoju.





I love Paris



I love Paris





Obok stanął koszyczek, który kiedyś był w ciemno-słomkowym kolorze, a że jego owalny kształt pasował do lustra, pomalowałam go na biało, do środka uszyłam wyściełanie w różyczki, wykończyłam białą, bawełnianą tasiemką i gotowe.




Z pozdrowieniami

PODPIS

9 komentarzy:

  1. Przepiękne rzeczy. Idealnie kolorystycznie dobrałaś suszone róże do materiału w koszyczku, lub na odwrót. Śliczny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak wszystko samo układa się w całość. Pozdrawiam :o))

      Usuń
  2. Wszystko jest piękne : *

    OdpowiedzUsuń
  3. szczególnie podobają mi się świeczki...w sumie u Ciebie zawsze jest coś fajnego! Pozdrawiam i zapraszam do siebie MK Gotuje i MK Czytuje xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że moje tworzenie Ci się podoba. Skorzystałam już z zaproszenia i odwiedzałam Twoje blogi i na pewno będę to robiła częściej. Pozdrawiam :o))

      Usuń
  4. Witaj.trafiłam na Twój blog i bardzo mi się tu podoba.będę często zagladąć
    pozdrawiam
    http://handmadebygosica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i każde słowo komentarza, które jest miłym śladem po Twojej wizycie.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...