27 listopada

Renowacja starego krzesła

Przy okazji porządkowania pewnego mieszkania wpadło mi w ręce stare, dębowe krzesło i już wtedy oczami wyobraźni widziałam je w "nowej" sypialni.


Od razu nie było takie wymarzone, jak widać poniżej wymagało trochę pracy.


Najpierw było zadarcie resztek starej powłoki lakieru. Potem uzupełnienie drobnych ubytków i końcowe wyszlifowanie.


Następnie malowanie podkładem, znowu szlifowanie, malowanie - chyba trzy razy czarną farbą. Po pomalowaniu każdej z warstw też szlifowanie.


Pozostało jeszcze na nowo obić siedzisko. I tak, kupiona została nowa gąbka i materiał, który pasuje do czarno-białej sypialni.


Zapomniałabym, jeszcze z tyłu przykleiłam gipsowy odlew - małą, białą lilijkę.




2 komentarze:

  1. Piękny powrót z pięknym dziełem, Krzesło pierwsza klasa, dostało nowe życie, jest teraz takie eleganckie, Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje