01 marca

Stary niciak jak nowy

Od dawna na działce miałam stary niciak, którego szkoda było mi wyrzucić.
Ostatnio z powodów zdrowotnych kilka dni byłam w domu i to stało się okazją, by go odmienić. Gdy tylko lepiej się poczułam, zabrałam się do pracy ...

i tak oto wygląda mój stary, nowy niciak.






Teraz nie musi wcale stać gdzieś w kącie, bo z powodzeniem zdobi wnętrze.







Gipsowe dekory znowu się przydały, jestem nimi zauroczona, bo tak niewiele trzeba, by zmienić wiele.




 I przed metamorfozą.


 

12 komentarzy:

  1. Efekt jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pięknie go odmieniłaś! Rzeczywiście - gipsowe odlewy zdziałały cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze mu w bieli :))) I użytkowy i piękny gadżet :) Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie odnowiony, gustowny i elegancki do kompletu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wysmienicie wygląda dziekuję za miły komentarz

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna metamorfoza! teraz wygląda świetnie...jakiej farby użyłaś do malowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkiego używam farb akrylowych Fluggera. Tutaj użyłam dorobionego koloru waniliowego, a konkretnie o numerze z palety 2342.
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :))

      Usuń
  7. pięknie go odnowiłaś, a ja swój dawno wyrzuciłam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy niciak jest fajny , ale te przerobione to jest to - bardzo lubię niciaki:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna metamorfoza. Zupełnie odmieniłaś go. Teraz wygląda rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie się teraz prezentuje, dobra robota! :)
    mój już tupie nóżką, kiedy się za niego wezmę... może podrzucę go Tobie :P
    Pozdrawiam! Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Z przyjemnością odnowię ;))

      Usuń

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje