29 maja

Mieć wciąż dziecka twarz, ...

...czyli drobiazgi na Dzień Dziecka.

W sobotę Dzień Dziecka, dlatego też zrobiłam takie małe, dwa drobiazgi dla "moich drobiazgów".

W internecie znalazłam grafikę z Myszką Minnie, Zygzakiem McQueen i Złomkiem - idolami maluchów, imiona dzieciaczków napisałam w Wordzie i wszystko wydrukowałam na jasnej serwetce. A dokładniej, jedną z takich warstw przykleiłam taśmą samoprzylepną z każdego boku do kartki papieru. Tak przystosowaną serwetkę  włożyłam do drukarki laserowej i jak widzicie wydruki wyszły znakomicie.
Potem z takiej serwetki wydarłam myszkę, samochody, chorągiewki, imiona i przykleiłam na pudełkach klejem do decoupage.
Na końcu oczywiście było kilkakrotne lakierowanie, szlifowanie i jeszcze raz lakierowanie.

Zapraszam do obejrzenia ... dziś pudełka na kredki (z decopuage) ...


Miki i Mini


Miki i Mini


Dzień dziecka


Dzień dziecka

1 komentarz:

  1. Aż żałuję ,że dzieckiem już nie jestem. Z przyjemnością trzymałabym kredki w takim radosnym pudełku. :)

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje