25 listopada

Decoupage - deseczka z koniem

"Koń jaki jest, każdy widzi" - takie określenie widniało w pierwszej polskiej encyklopedii  powszechnej "Nowe Ateny" autorstwa Benedykta Chmielowskiego.
Autor ograniczył się jedynie do takiego opisu konia, bo po cóż pisać o nim więcej skoro jest tak powszechnie znanym zwierzęciem.

U mnie zobaczycie głowę konia w decoupage, na postarzonej spękaniami i patyną deseczce kuchennej, dla pewnej miłośniczki koni.

Miałam problem, bo nie do końca wiedziałam na jakim przedmiocie użytku domowego go umieścić, by pasował do jej mieszkania. Mam jednak nadzieję, że ta odmieniona deseczka, znajdzie swoje miejsce u mojej obdarowanej.

Koniec już pisania, teraz niech każdy zobaczy jaki jest koń ...

 

 

 

W zbliżeniu efekt spęka i patyny



I jaki jest ten mój koń?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje