16 sierpnia

Wakacyjne "spotkanie z Beethovenem"


To "spotkanie z Beethovenem" zaczęło się właściwie  jeszcze przed wakacjami.

Zapowiadana przeze mnie „lawendowa odsłona” w stylu shabby chic jest tylko w części gotowa, dlatego też w oczekiwaniu na całość postanowiłam zamieścić tutaj tą oto butelkę wraz ze świeczką.

Obie rzeczy ozdobiłam "motywem z Beethovenem" wraz fragmentami jego rękopisów tekstów i nut.
Świeczka powstała już dawniej (kiedyś kupiłam taką gładką), chcąc spróbować decoupage na wosku, więc gdy trafiłam na tą oto właśnie (a była tania), to po prostu to zrobiłam. Według mnie i moich bliskich udało się. Tak ozdobiona i opakowana stanęła na półce.

Pewnego dnia z potrzeby zrobienia czegoś w tzw. międzyczasie sięgnęłam po butelkę, na którą przykleiłam ten sam motyw. Co prawda tylko po części ją wykończyłam, wymagała jeszcze polakierowania, ale póki co stała sobie taka czekając na swój czas. W ostatni weekend postanowiłam wreszcie dokończyć dzieła. 
Wtedy też połączyłam obie rzeczy, by raźniej im było i tak oto powstała sobie taka oto "wakacyjna para".



... a tak "para" wygląda z drugiej strony ....
Dziękując za odwiedziny pozdrawiam wszystkich i do miłego. 

Mam nadzieję, że po tym weekendzie uda mi się już pokazać zapowiadane "lawendowe cuda" z mojej działkowej łazienki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj na mój Instagram

Copyright © Majowe Pasje